Leef Ontwikkelen Spaar Verdien

Startschot Schuldwisser app van Ronald Etman op Budget Diva Magazine



In video 1 het antwoord en de opdracht van Ronald voor het creëren van een overzicht


Dit is het startschot van de samenwerking tussen Budget Diva Magazine en Schuldwisser app van Ronald Etman.

Elke 15de van de maand zal Ronald in deze rubriek een video plaatsen met antwoorden op vragen van jou. Daarnaast krijg je een opdracht waarmee je schuldenvrij door het leven kan gaan. Of je nu schulden hebt en opgelost wilt zien of schuldenvrij bent en dat graag zo wilt houden.

Download de app in de Playstore om samen met Ronald het maximale uit de features te halen

Heb jij vragen of opmerkingen die je graag door Ronald beantwoord ziet?

Stuur je mail via het contactformulier onder aan elke pagina of stuur een mail naar info@debudgetdiva.com

Veel kijkplezier.


 


Wat vind jij van deze eerste video? En wat vind je van deze nieuwe samenwerkingsrubriek? We lezen het hieronder het graag van jou.

Maak er weer een mooie dag van!

~Emmy


 


You Might Also Like

23 Comments

  • Reply wendy 20 oktober 2017 at 11:36

    Leuke video en goede tips!

    XxX

  • Reply Nicole Orriëns 20 oktober 2017 at 07:14

    Leuk zo’n samenwerking! Veel succes gewenst. Ik houd zelf niet van video’s van blogs dus ik sla deze even over.
    Nicole Orriëns onlangs geplaatst…Opruimen: wat is voor jouw de beste manier van opruimen?My Profile

  • Reply Herchapter 18 oktober 2017 at 20:58

    Alweer leuk tpis, daar hebben we er zaker wat aan. ga zo door, ik vind het altijd leuk om je blog te lezen je hebt altijd leuk tips die kan ik altijd toepassen in mijn dagelijks leventje haha … xx

  • Reply Herchapter 18 oktober 2017 at 20:57

    Alweer leuk tpis, daar hebben we er zaker wat aan. ga zo door… xx

  • Reply Wanda 17 oktober 2017 at 19:48

    Hij heeft in ieder geval een leuke manier om je iets onder de aandacht te brengen! Veel tips zijn wel bekend maar het is soms weleens handig om ze van een ander te horen!
    Wanda onlangs geplaatst…Vakantie aan de Costa Brava | De 10 leukste feitjesMy Profile

  • Reply Krystle 17 oktober 2017 at 11:37

    Goede tips! Leuke rubriek ook, daar heb je wat aan!

  • Reply Hanneke 17 oktober 2017 at 11:03

    Goede video! Hield m’n aandacht goed vast. Leuk!

  • Reply Dyonne Bakker 17 oktober 2017 at 10:31

    Heel leuk om die video te zien en zeker interessant. Ik haal er toch veel uit 🙂
    Dyonne Bakker onlangs geplaatst…Hotspot #2: Pluk AmsterdamMy Profile

  • Reply Lien 17 oktober 2017 at 00:25

    Toffe video zeg. Leuke tips heb je daar!

  • Reply Joni 16 oktober 2017 at 23:05

    Interessante tips!

  • Reply Sofie 16 oktober 2017 at 21:26

    Wat een goede tips zeg, erg interessante video.
    Sofie onlangs geplaatst…Rimmel Wonder’fully real mascara & wing linerMy Profile

  • Reply Judith 16 oktober 2017 at 20:18

    hele leuke video, en super goede tips zeg. Ben benieuwd naar de volgende al

  • Reply Danella 16 oktober 2017 at 19:57

    Ben benieuwd naar de video’s! De eerste is al leuk:).
    Danella onlangs geplaatst…Grafsteen brownies voor Halloween – met Oreo’s!My Profile

  • Reply Danielle 16 oktober 2017 at 07:51

    Wat een leuke video, met hele goede tips!