Uitgelicht Blogbericht

Uitgelicht Blogbericht van Spotting the Cool

Nieuwe collecties outdoorkleding & schoenen

Deze week sprong het bericht over deze innovatie van Spotting the Cool er voor mij uit. Stijlvol 70% op de energierekening besparen wil toch iedereen?


Het verhaal en motivatie achter Spotting the Cool

Door Grietje


Innovaties, coole dingen die ons leven keer op keer wat makkelijker of leuker maken, … Dat zijn dingen waar ik blij van word. Na al jaren met trendwatching en innovatie bezig te zijn op professioneel vlak, startte ik in 2015 met Spotting the Cool. Een online magazine met alleen maar coole dingen. Van grappige gadgets, tot slim design tot technologische snufjes en de coolste plekken, je vindt het er allemaal. Sinds vorig jaar vertellen we ook wekelijks op de Belgische radiozender Radio 2 wat die week hot en trendy is. Voor wie nog een dagelijkse dosis cool kan gebruiken, één adres. 😉

Zonnepanelen in je raamgordijnen

 Solargaps

Bedankt voor de medewerking, Grietje


Maak er weer een mooie dag van!

~Emmy


 

You Might Also Like

15 Comments

  • Reply Nicole Orriëns 28 maart 2018 at 09:36

    Wat slim dat je zonnepanelen in raamgordijnen kunt verwerken zeg. Echt briljant. Ik zou die zeker graag willen hebben.
    Nicole Orriëns onlangs geplaatst…Hoe vind je een goede klusjesman?My Profile

  • Reply Michelle 31 mei 2017 at 08:49

    Wat een handige idee zonnepanelen in je luxaflex. Het ziet er helemaal niet lelijk uit, het valt bijna niet op. Ik denk dat iedereen wel wil besparen op zijn/haar energierekening.
    Michelle onlangs geplaatst…BOEKRECENSIE: Girl Online-serie van Zoe SuggMy Profile

  • Reply Anke 29 mei 2017 at 14:31

    Wat een handig idee! Vind het ergens ook nog wel tof staan.

  • Reply peggy 29 mei 2017 at 13:51

    Wat een grappige uitvinding! Super handig en zo behoud je een mooie look van je interieur.

    • Reply Budget Diva Magazine 29 mei 2017 at 14:25

      Dat vind ik ook. De aankleding erom heen lijkt me ook niet moeilijk in je eigen stijl te doen.

  • Reply Daphne 29 mei 2017 at 13:48

    Dat is nog eens een handige uitvinding!
    Daphne onlangs geplaatst…Nintendo 2DS + Yo-kai Watch 2 & Super Mario MakerMy Profile

  • Reply Beau Bewust 29 mei 2017 at 13:42

    Wat een fantastisch idee zeg!

  • Reply Martiena de Graaf 29 mei 2017 at 13:10

    Dit zou echt FANTASTISCH zijn! Ideaaaaaal! Wanneer komt het op de markt? Ik schaf ze meteen aan! Wij hebben grote ramen met vaak zon!

  • Reply Nicole Orriëns 29 mei 2017 at 12:16

    Wat een briljant idee! Ik wil al jarenlang graag zonnepanelen maar die zijn zo duur. Dit lijkt me een leuke stap in de goede richting : )

    • Reply Budget Diva Magazine 29 mei 2017 at 14:31

      Ook niet goedkoop, natuurlijk, maar wel 3 vliegen in 1 klap: decoratie, zonneernergie en een lagere energierekening.

  • Reply Bianca Schrijft 29 mei 2017 at 10:55

    Zonnepanelen in je lamellen, dat is nog een eens goeie!! Wij hebben een tuin op het zuiden en een echte doorzonwoning, dus dit zou ideaal zijn.
    Bianca Schrijft onlangs geplaatst…Unboxing Celebrate books box Sarah J. MaasMy Profile