Interview Uitgelicht Blogbericht

Uitgelicht Blogbericht Verdien met je eigen foto’s



Deze leuke bijverdienste van Slimme Centen voor Studenten sprong er deze week bij mij uit


 

Het verhaal en motivatie achter Slimme Centen voor Studenten

Door Kristin en Nienke

Slimme centen voor studenten is ontstaan als hobby.
Als student hebben wij weinig te besteden en in onze omgeving is dit niet anders. Met slimme bespaartips komen wij met weinig geld toch de maand door zonder geld bij te lenen.

Zo kwamen wij 3,5 jaar geleden op het idee om deze tips online te delen. Inmiddels delen wij nog steeds iedere week 2 á 3 blogberichten met slimme tips over besparen, bijverdienen en sparen. Naast besparen moet er natuurlijk ook verdiend worden ;).

3,5 jaar verder hebben wij maandelijks 17.000 bezoekers op onze site en zijn het allang niet meer uitsluitend studenten die onze website bezoeken!

 Verdien geld met je eigen foto’s

Verdien geld met foto's

 

Hartstikke bedankt voor de medewerking, Kristin en Nienke

Maak er weer een mooie dag van!

~Emmy



 

You Might Also Like

12 Comments

  • Reply Jannike | Moonlight Travel 20 september 2017 at 23:31

    Leuke manier om wat bij te verdienen!

  • Reply Herchapter 18 september 2017 at 17:29

    Ik leer elke keer nieuwe dingen van je, je geef steeds leuk tips, vooral over sparen hahaha en dan met leuk foto’s erbij maak het nog leuker om te lezen… bedankt

    • Reply Budget Diva Magazine 19 september 2017 at 09:01

      Dank je wel, ik vind het ook heel erg leuk te delen wat ik zelf doe en wat ik tegenkom. 😉

  • Reply Wanda 18 september 2017 at 12:06

    Ik heb inderdaad weleens op dat soort sites gekeken maar er tot nu toe nog nooit gebruik van gemaakt. Niet om er foto’s te plaatsen maar ook niet om er foto’s vandaan te halen. Het is zeker een leuk idee om zo wat geld te verdienen met je foto’s.
    Wanda onlangs geplaatst…3x favorieten uit het nieuwe tv-seizoenMy Profile

    • Reply Budget Diva Magazine 19 september 2017 at 09:03

      Ik heb ze ook vaak bekeken als ik zelf een foto nodig had, maar heb er moeite mee dat de foto van mijn keuze vaak 3989x op andere sites overal ter wereld zijn gedeeld. Daarom vind het ik verkopen van zelfgemaakte foto’s een veel beter idee 😉

  • Reply Haydée 18 september 2017 at 11:32

    Een leuke manier om een centje bij te verdienen, al geef je zelf wel aan dat het langzaam gaat. Ik zit meer aan de andere kant: stockfoto’s zijn gemakkelijk als je je meer richt op het schrijven, en minder op het visuele aspect.

    • Reply Budget Diva Magazine 19 september 2017 at 09:04

      Dat klopt, maar nutteloos in een album laten staan levert natuurlijk helemaal niets op. En als je zeker weet dat je echt een mooie foto hebt, is het idee dat anderen het willen delen, ook heel vleiend, denk ik. 😉

  • Reply Judith 18 september 2017 at 10:14

    Hele goede tips. Ik was zelf een beetje begonnen met Shutterstock.

  • Reply Lodi 18 september 2017 at 09:25

    Wat een goede tip! Super als je mooie foto’s kan maken en fijn om iets bij te kunnen verdienen.

    • Reply Budget Diva Magazine 18 september 2017 at 09:27

      Ja, leuk, he? Ik heb ook al een beetje tussen mijn albums zitten bladeren 😉