Familie & vrienden Geven Leef Lichaam & geest Recepten Spaar Thuis Verdien

Ultimate Healthy Meal Planning Bundle

This post is also available in: enEnglish


Hét antwoord voor de drukke thuiskok voor een gezonder eetpatroon in 2018


Als het gaat om eten op tafel, ben je het beu om:

  • om iets fatsoenlijks te maken van wat er in je koelkast staat
  • toevlucht te nemen tot compromissen of gemaksvoedsel omdat je weinig tijd hebt
  • te strijden tegen gewichtstoename en je ontmoedigd te voelen dat je gezin niet gezonder eet
  • geld te verspillen aan restaurants, slecht eten en te veel last-minute boodschappen
  • het gevoel dat koken een last is in plaats van een vreugde?

Ik snap het helemaal, omdat ik met diezelfde dingen heb geworsteld.

 

2018 kan het jaar zijn waarin jij de baas bent over wat jouw familie voor eens en voor altijd eet.

Je hebt namelijk toegang tot een plan dat het gemakkelijker maakt om zelfbereid voedsel op tafel te krijgen, te eten op een manier die je doelstellingen voor gewichtsverlies ondersteunt, het diner minder stressvol te maken (zelfs op die drukke dagen en weken) en geld te besparen door minder te verspillen.

Hier is de oplossing…

Ultimate Healthy Meal Planning Bundle is het antwoord voor de drukke thuiskok voor gezond eten in 2018

Wat zit er in deze bundel, vraag je? Alles wat jij nodig hebt om maaltijden te bereiden, boodschappenlijsten, te koken en heerlijk voedsel te eten.

Zo werkt het

Als je recepten en maaltijden wilt plannen die speciaal zijn gemaakt voor de manier waarop jij eet (Paleo, Keto, veganistisch, glutenvrij, budgetvriendelijk, om er maar een paar te noemen), kan je de mini-bundel kiezen die het beste bij jou past voor €22,50.

Als jij liever de hele verzameling maaltijdrecepturen, georganiseerde boodschappenlijsten, no-brainer-tips, plus meer dan 3.800 recepten voor de populairste kook- en eetmethodes van vandaag hebt, betaalt je slechts €16,50 meer en krijg je elk denkbaar ecept en dieet afzonderlijk in deze bundel.

Ik zeg je, dit maakt het plannen van maaltijden zoveel gemakkelijker!

Sommige van mijn favoriete foodbloggers hebben bijgedragen, dus ik kan echt niet genoeg zeggen over de kwaliteit en waarde van wat erin zit, voor minder dan de prijs van één maaltijd voor 4 personen!

Dit is een investering die zichzelf meerdere keren zal terugbetalen.

Wil jij jouw eigen Ultimate Healthy Meal Planning Bundle?

Dit is hoe het werkt:

Bezoek de website Ultimate Healthy Meal Planning Bundle, bekijk snel al het lekkere eten dat je gaat maken met dit pakket en klik vervolgens op de knop ‘Mijn bundel ophalen!’ Om hun eenvoudige en veilige uitcheckproces in drie stappen te doorlopen .
Je ontvangt een e-mail met een login naar hun online toegangsportal, waar je al jouw eCookbooks en maaltijdplannen kan downloaden.
Gebruik hun Aan de slag-gids om jouw eerste maaltijden te kiezen of vind het kant-en-klare plan dat perfect is voor jou!
Het belangrijkste detail is echter dat deze bundel slechts 8 dagen beschikbaar is!

Na vrijdagavond, 5 januari, eindigt de verkoop en moet je al deze producten afzonderlijk kopen.

Het wordt zelfs ondersteund door een 30-daagse volledige geld-terug-geluksgarantie, zodat jij zeker weet dat hij geschikt is voor jou.

Hun klantenservice is geweldig, en ze willen echt zeker weten dat er voor je gezorgd wordt en dat je van je bundel houdt.

Vereenvoudig maaltijden en eet beter in 2018 met de Ultimate Healthy Meal Planning Bundle.

 

 

Healthy Meal Planning

 


Heb je nog vragen of ervaringen die je wilt delen? Laat een notitie hieronder achter, we lezen en beantwoorden ze graag.

 

Maak er weer een mooie dag van!

~Emmy


This post may contain affiliate links. Please read my disclosure for more info.

You Might Also Like

22 Comments

  • Reply Mieke | mieksmind 11 januari 2018 at 11:18

    handige tips, nog een gelukkig nieuwjaar! in het begin vd week kijken wij wat we willen maken en dan halen we daar de meeste boodschappen al voor in huis. we eten doordeweeks koolhydraatarm
    Mieke | mieksmind onlangs geplaatst…Batiste Original Everyday is a fresh startMy Profile

    • Reply Budget Diva Magazine 12 januari 2018 at 09:21

      Dat is toch een bewezen tactiek voor degenen die zich eraan kunnen houden 😉

  • Reply CustÒdia Chineva 1 januari 2018 at 20:53

    Alweer leuk tips, hahha aangezien ik dit jaar een gezond lifestyle wil komt dit zeker goed van pas, dank je wel en een hele gelukkig nieuwjaar en bedabt voor de tips 🙂

  • Reply Nicole Orriëns 1 januari 2018 at 11:47

    Ik vind het wel mooi dat er een garantie is dat je je geld terug krijgt als je niet tevreden bent moet ik zeggen.
    Nicole Orriëns onlangs geplaatst…Hoe zorg je dat je goede voornemens voor 2018 slagen?!My Profile

  • Reply Jenny 31 december 2017 at 22:04

    Handig! Wij werken meestal met een weekmenu en dat bevalt goed.

  • Reply Dhini 31 december 2017 at 17:40

    Handig tips! Voor volgens jaar heb ik eeltkalender dus hopelijk helpt mij wel een beetje als ik inspiratieloos

  • Reply Alex 31 december 2017 at 16:26

    Handig, maar ik weet niet of ik dit zelf zal gaan gebruiken. Fijne jaarwisseling en gezond 2018 toegewenst!

  • Reply Bryan 31 december 2017 at 15:58

    Klinkt heel handig maar denk niet dat dit iets voor mij is. Ik ben daar niet gesructureerd genoeg voor.

  • Reply Felice 31 december 2017 at 15:32

    Eerlijk antwoord? ik heb niks met dit soort concepten…Wij eten wat ons invalt, wij zitten nooit om een recept verlegen..ik zou echt niet weten wat ik met deze meal planning bundel moest doen??

  • Reply Melissa 31 december 2017 at 15:22

    Mijn vriend vind het heerlijk om te koken en neemt hier dan ook uitgebreid de tijd voor. En het is altijd weer super lekker.
    Melissa onlangs geplaatst…Fijne en handgemaakte sieraden van Daily Inspirations.My Profile

    • Reply Budget Diva Magazine 31 december 2017 at 15:28

      Ik vind het ook heerlijk! Heb een koksopleiding gehad,. Toch is het best lekker in drukke tijden eens wat vlots op tafel te zetten. Vaak zijn wij eerder aan het eten dan degene die het gaat halen ergens of op bestellingen wacht

  • Reply Xarifa 31 december 2017 at 14:45

    Wij nemen altijd de tijd om te koken. En dat proef je altijd terug! Soms koken wij wat van te voren als we weten dar er een drukke dag aankomt. Want dan weten we wat er in zit en weten we ook zeker dat het lekker is!

  • Reply mascha 31 december 2017 at 12:30

    ik mealprep nog niet, maar heb ook niet het idee dat ik daar een bundel voor nodig heb. Ik heb via internet al genoeg info gelezen over preppen dat ik weet dat ik het gewoon naar eigen inzicht kan doen. 😛 Maar het scheelt misschien ook dat ik ben opgegroeit met goed eten en lekker koken. Het is een beetje een hobbie van me.. Dus dat scheelt veel. haha
    mascha onlangs geplaatst…vooruitkijken naar een nieuw jaar > persoonlijkMy Profile

  • Reply Janet | thatonetime 31 december 2017 at 12:10

    Ik heb eigenlijk niet zo veel met dit soort concepten en eigenlijk omdat ik normaliter goedkoper uit kan zijn. Ik ken veel mensen die van dit soort dingen gebruik maken en zijn hier overigens aardig tevreden over, ze vinden het gemakkelijk. Een heel fijn 2018 toegewenst! 🙂
    Janet | thatonetime onlangs geplaatst…Money: kosten roadtrip USAMy Profile

  • Reply Wanda 31 december 2017 at 11:37

    Ik heb een tijdje elke week een menu opgesteld zodat we in ieder geval gevarieerd en gezond aten. Dat werkte prima tot ergens in oktober toen het verwaterde. Misschien maar weer oppakken.
    Wanda onlangs geplaatst…Mijn leukste uitstapjes in Nederland in 2017My Profile

    • Reply Budget Diva Magazine 31 december 2017 at 15:32

      Dat verwateren is een hoofstuk apart, natuurlijk. Maar oktober is toch heel lang! Fijn 2018!

  • Reply Nicole Orriëns 31 december 2017 at 11:27

    Klinkt handig! Zelf werk ik altijd met een weekmenu.
    Nicole Orriëns onlangs geplaatst…Populairste posts op Huisvlijt in 2017My Profile

  • Reply Cynthia 31 december 2017 at 11:02

    Handige tip! Ik wens je een mooi 2018 toe!
    Cynthia onlangs geplaatst…Home made oliebollenMy Profile

    • Reply Budget Diva Magazine 31 december 2017 at 15:33

      Dank je wel. Voor jou natuurlijk ook een fantastisch 2018 gewenst 😉